Hennes ord var ett laddat gevär.,

Lugn helg!
'
Igår lagade jag mat. Ställde mig och gjorde egna vegetariska biffar, klyftpotatis med en skvätt kesella med vitlök. Mmmhhh! Blev super gott!
'
'
Till efterrätt gjorde jag yoghurtglass och strimlade fin mörk choklad över! Snacka om att vara duktig! :D haha
'
'
'
Idag har jag jobbat lite på mitt projektarbete. Det ska vara klart om en månad och jag har itne kommit någonstans typ... faan! Får sy lite imon med! Vaknade jätte sent idag så inte hunnit med mycket alls.
'
Nu har jag precis tittat på melodifestivalen. Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Eric saades låt är så otroligt töntig!!! Men kan nog gå hem med tanke på att han är snygg.. Är jävligt glad att itne the moniker skickas till tyskland. Det hade varit pinsamt!
'
Här har ni lite bilder på hur ja såg ut i onsdags på studentfesten:
'
'
'
Satte i lite av mitt nya löshår. Just för att ja inte hann sy i clips på resten! hahah.. Ser ju lite tunt ut! trots att jag beställde platina blont hår är det mörkt. I alla fall mörkare än mitt egna hår! Typiskt.. får tvätta de några gånger med silvershampoo och slita på håret. Attans!
'
'
Emeli klippte även till min lugg och håret så det skulle passa in fint med löshåret! Är jätte nöjd! :)
'
Sandra är sexig i mörkt hår ;)
'
Emeli & Becca !
'
Lixa (;
'
ismi! :D
'
Becca!
'
& sandra passar på att strippa lite!
'
jag och sandra har hittat de snyggaste jackorna utan tvekan ;) haha
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0