Djupa andetag.,

Det jag ser, det jag hör,
Vill jag ge till dig.
Varje dag av ett liv som en del av mig.
'
Fortsätt bara andas,
Vi är större än det här.
Vem har sagt att det är enkelt,
Att alltid brinna och va kär.
'
Våra själar dom har blandats,
Dom dansar här och nu.
'
'
Hon står kvar på perrongen,
Ensam, igen.
Ännu en som gett upp,
Inget blir som förr.
Men när tåget gått,
Och hon tittar upp,
Har han klivit av och står där på andra sidan spåret.
'
Dom sa,
Det kommar att bli bråk,
Men aldrig skiljas åt.
Ni är gjorda för varandra,
Som natt och dag.
'
Men när det är hennes tur att åka, 
står han kvar och vinkar farväl.  
Nu är hon ensam,
har bara sig själv att lita på.
'
Men fortsätt bara att andas,
Du är större än det här.
Vem har sagt att det är enkelt,
Du är den du är.


Kommentarer
Postat av: kevin

är det helt omöjligt att vi skulle kunna träffas för en kväll? eller en telefon tid ;)

2011-05-08 @ 02:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0