Can't be Freinds.,

Ikväll korkar vi upp champagne och dra ut på stohej!
'
Är nämligen studentfest ikväll. temat är att alla klasser får välja vad de gemensamt ska klä ut sig till. Vi valde superhjältar!
'
Jag ska såklart vara Stripperella! ;D En serie om en strippa som fightas mot skurkar! Skapad av bland annat Pamela Anderson.
'
'
'
'
'
'
'
Kör på något i denna stilen, (bilden på pamela)..tights, höga svarta skor, handskar och djup urigning!
'
Det som är lite tråkigt är att jag kommer se ut som jag brukar göra! Förutom att jag har en svart mask i ansiktet samt en pistol i handen hahah! ;D Äh va fan. Kul ändå :)
'
'
'
Nu väntar jag på att tiden ska gå och ja kan börja fixa mig! Sen kommer Emma och Linn en stund innan det blir förfest med klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0