I'm desperate for Your voice.,

Igår hade jag och min älskling en mysig eftermiddag/kväll !
'
Vi åkte till Jönköping och shoppade. Vi sprang både på stan och på A6. Det här köpte jag :
'
Pennkjol från H&M :)
'
Topp från H&M
'
Magtröja från Monki
'
Magtröja från Monki
'
Tunn, skön tröja från Mango
'
Skön tröja från Carlings
'
'
Passade på att köpa en snygg tröja till älsklingen också :)
'
'
'
Efter att vi shoppat så gick vi och åt glass och sedan åkte vi ner till stan och tittade på Baksmällan del 2 ! Riktigt bra ! Man tänker ju lite så att, kan de inte hitta på något nytt? Men det funkade just för at konceptet är så sjukt roligt! Med roliga karaktärer!
'
'
'
Helgen blir nog jävligt grym med! På fredag kommer Emma till Nässjö. Hon har aldrig satt sin fot här innan! På lödag ska jag på coverfestivalen med mina kusiner! På söndag ska förmodligen jag och Stefan åka och kolla på valpar utanför Borås. :) Vi ska skaffa oss en bebis ! En pomeranian för att vara mer exakt.
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0