No teasin', You waited long enough. Go deep, You know I like it rough.,

I torsdags umgicks jag med Amanda en sväng! Vi fikade, pratade och skrattade! :)
När jag sedan satt själv i min lägenhet ringde jag Stefan, han var gullig nog att komma och hämta upp mig! :D
'
'
På morgonen tog jag tåget till vetlanda igen och gick till sjukhuset. Ledig från skolan, skönt!
Sen gick jag och Emma på stan! Åt mat och shoppade. Jag köpte ett par öronhängen, en kavaj och en snygg kjol! Passade på att köpa en fin skjorta till min pojk också :)
'
'
Sen åkte jag till Stefan och vi tog vägarna förbi Eksjö. Skulle köpa biljetter till Daniel Adams-ray!
Den 5 feb drar jag och tjejerna till Eksjö och firar mig till hans grymma musik!! :D
Meeeen.. biljetterna var inlåsta och jag får komma tillbaka i veckan. Dock skrev hon upp 4 biljetter på mig.
'
'
I lördags spelade Stefan turnering och jag, sandra, linn och ak var på plats. Snabba puckar hem till Stefan efteråt och äta och fixa oss!
'
Jag drog på mig ett par vita jenas, höga skor, en sexig blå siden topp och kavaj över. Satte upp en lång tjock blond toffs högt på huvudet och hade en svart sotning med röda läppar.
'
'
'
Ut med tjejerna och vi dansade som tokar! Hade jätte kul! Det var så mycket folk att alla som ville inte inte kom in.. haha. det trodde man ju itne om denna lilla staden!
'
'
Igår tittade jag och plutten på film och myste. Sen kom tjejerna och plockade upp mig så åkte vi till Jönköping och tittade på bio-, Burlesque. Riktigt bra!
'
'
Nu sitter jag själv hos Stefan och tar det lugnt. Ledig idag från skolan också! Riktigt gött! Vet inte vad jag ska hitta på.. får se :)
'
'
Hoppas er helg har varit lika lyckad! :D
'
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0