Did You Ever Have to Make Up Your Mind?.,

Fredag:
'
'
Jag och Lisa åkte till Bodafors av alla ställen på jorden. Anledningen till detta var att Stefan spelade i en fotbolls cup. Vi hade ingen vetskap om hur vi skulle komma hem men chansade på att det skulle ordna sig framåt natten.. haha. Väl där såg vi många från Nässjö och pustade ut men när det väl var slut hade alla full bil :( haha Men hem kom vi i alla fall.
'
'
Lördag:
'
Beccas födelsedag! :D
'
Jag, Sandra och Linn en fika och sedan åkte vi till de andra tjejerna och spelade Laserdome.
Det var så jävla kul! haha
'
(Några av bilderna är lånade av Lixa)
'
Vi sprang runt och skrek som galningar, jag var livrädd vid ett flertal gånger.
'
Speciellt när Nadja hoppar fram utan förvarning mitt framför näsan på mig och skjuter mig! hahah.. Herregud, vad galet det var! Det borde alla prova!
'
Nadja och Emeli
'
'

'
På kvällen blev det fest hos Lixa! Senare utgång. Var sååå danssugen och det var riktigt bra musik men ingen dansade så ingen mer än jag ville hoppa upp på dansgolvet!
'
Fick med mig ett par tjejer någon gång sådär men jag fick vänta tills lite mer folk steg in och började dansa.
'
Emeli, Lixa, Sandra och Becca
'
Nadja hade de skönaste brillorna! haha ;) tvungen att pröva!
'
Bra kväll med mycket dans! :)
'
Linn
'

Emeli
'

Moi
'


Kommentarer
Postat av: Dhanii

Vart har du köpt den där galet snygga korsetten?? =)

2011-01-17 @ 21:07:23
URL: http://dhaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0