Riktigt förbannad!!

Någon äckel till kille tar bilder på blonda tjejer från hela världen och lägger upp på sin blogg. Han skriver kränkande kommentarer som "she makes my dick go hard", "I wanna fuck this slut"... osv...
'
'
Till min förvåning hittar jag MIG på denna blogg! Inte en bild utan 14 bilder !
'
Inget naket på just mig såklart! Men i alla fall! Han har skrivit saker som gör mig förbannad och killar har kommenterat inlägget med samma sviniga attityd!!!
'
Att han gör så här mot unga kvinnor gör mig förbannad och speciellt nu när jag är inblandad! JÄVLA IDIOT!!!!!!! Ursäkta mitt språk..
'
Min underbara pojkvän är inte så glad han heller.
'
Var snälla mot mig nu kära vänner och läsare, Anmäl och kommentera. Hjälp mig stoppa denna idiot!
'
Tack på förhand!
Här är länken! :
http://dollsandsluts.blogspot.com/2010/08/nina.html
'
'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske skulle sluta lägga upp såna bilder på dig själv om det inte är så du vill uppfattas ! för det e ju precis det intrycket du verkar vilja ge folk om dig själv !

2011-01-04 @ 00:30:20
Postat av: Nina

Den här killen har lagt upp helt vanliga bilder på mitt ansikte. Alltså inget naket!

'

Ingen kvinna oavsett hur hon ser ut borde bli kallad för hora, bitch, sexdocka osv... Ingen förtjänar de orden! Folk som känner mig vet att jag är så mycket mer än mitt yttre. Talangfull och intelligent, det spelar ingen roll om jag sticker ut, har blont hår och en sexig image., Man kan inte dra slutsatser för det!



Ovetandes och okunniga personer säger sådana saker om andra människor! Förmodligen har dessa personer inte träffat så många olika människor som krävs för att man ska ha vetskap om andra.



Uppfatta mig hur du vill. Men håll ditt bittra antagande för dig själv. För utan fakta kan man inte påstå saker och ting..



Jag är ingen bimbo, jag är absolut ingen slampa! och jag är verkligen inte en "bitch" man bara stoppar kuken i. Nej tack due, jag är fan så mycket bättre än så! Och det är Alla kvinnor!



Jag kan inte fatta att det fortfarande finns män där ute som ser ner på kvinnor och tror att de är satta på jorden endast för att tillfredsställa dem! HALLÅ? 2011 !!...



Det är skrämmande!

2011-01-04 @ 02:18:13
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0