Make me understand the things you do.,

'

'
'
'
Nu har mina saker från Victoria's Secret kommit!  :
'
'
Jag gillar! ;D
'
'
Även fått hem dessa skor och denna grymma väskan som jag beställde för ett tag sen:
'
'
'
Idag har jag gymmat och passade även på att prova min nya bikini i bubblet ;) Härligt! Ska nog besöka det där stället oftare!
'
'
Imorgon börjar jag klockan 12 med en 20 minuters lektion... haha sen håltimme och sist på dagen ska jag sy underkläder! Nice.
'
På eftermiddagen åker jag till min fina Stefan. På kvällen åker vi in till Jönköping och tittar på bio!
Somnar sedan i hans armar.
'
På torsdag ska jag äntligen få träffa Amanda igen!
'
Ledig på fredag men ska då till sjukhuset .. blä!...
'

Kommentarer
Postat av: ???

När får man se det på då? ;)

2011-03-02 @ 22:52:27
Postat av: Nina

I sommar kanske ;) vem vet!

2011-03-02 @ 23:49:50
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0