Life is no nintendo game.,

Vaknade 06.30 idag! Drog på lite maskara och så ringer tandvården vid 07.00 och säger att min tandläkare är sjuk!!!!? Får en ny tid nästa torsdag. Såg till att den tiden inte var så tidigt på morgonen! haha
'
Där står jag i Nässjö och mamma på väg in till stan. Hon som egentligen skulle börja jobba klockan 10!
'
'
Vad gör jag? Jo jag får ta tåget till Vetlanda vid 07.40 och kommer till skolan strax efter 7 och tar mina engelska böcker och knackar på den låsta dörren till klassrummet.. ingen öppnar.. knackar lite till tills jag kommer på att första lektionen var inställd just idag!!! ÅÅÅH!! Vad arg jag blir!
'
Jaha... Börjar alltså vid strax innan 10 en gata ner med Religion. Fan vad jag hatade livet just då! Hahha.. Såå trött. Jag gick och tänkte att jag kunde sovit nu och vaknat runt nio!.. Jag som sover så dåligt nu för tiden också :(. Det var faktiskt synd om mig i morse! hahah ! :D
'
'
'
Jag överlevde! Imorgon åker jag till Nässjö och tar med min fina pojkvän till Mormor och Morfar en snabbis. Sen blir det bio i jönköping!
'
'
'
På lördag blir det utgång som vanligt.. usch är sååå trött på Nässjös uteliv, men vad gör man inte för att få dansa en kväll i veckan.
'
'
'
'
Nu ska jag titta på en film som min kompis tipsade om! Get him to the Greek. Verkar vara värd att se. Sen ska jag sova! Jag bloggar mera efter helgen!
'
'
Puss på mina läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0