Blood on your hands.,

Jag har hål i en tand fick jag veta på mitt tandläkarbesök förra veckan. Men det tog lång tid för mig att fatta det eftersom läkaren pratade väldigt fort och otydligt med en brytning.
'
Vet inte hur många gånger jag fick fråga om jag hade hål innan jag fattade. Han dumförklarade mig helt hahah!
'
Har haft ett hål innan tror jag.. Usch är så rädd för sprutor och en stor jäkel ska upp i min gom och bedöva käften på torsdag morgon!
'
'
imorgon efter skolan åker jag till min fina pojkvän och sover där. Sen får bannimig mamma följa med som stöd till tandläkaren!
'
För er som inte har mig på facebook och inte vet hur min Stefan ser ut så kommer här en bild på oss båda ;) Inte jätte rättvis bild eftersom den är tagen på nyårsdagen! Behöver jag säga mer? haha
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0