When did You stop and when did I begin?.,

Jag är så trött på mitt utseende! Ser mig själv varje dag, från morgon till kväll!
'
Tyckte man än gång att man va snygg lär man ju inte tycka det efter något år eller två. Vill inte färga håret eller så men fick ett impulsivt ryck i helgen när jag var hos Lisa.
'
Jag räckte henne en sax och sa: Klipp lugg på mig! NU!
'
'
hahhaa... några glas och en klippt lugg.. ångrade mig rätt snabbt igen! Men börjar trivas i det mer och mer. Det växer ju faktiskt ut! Man ser så många snygga blondiner som har lugg. Varför skulle jag vara så ful i det? hahaha äh jag försöker bara se positivt på detta tragiska öde jag skaffade mig i Lördags! hahaha ;) neeeeeedå.
'
Eller vad tycker ni? Can I pull it off????
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0