Lilla Lady.,


'
5 Februari / Eksjö / Daniel Adams-Ray!
'
'
'
Kvällen började hemma hos mig. Vi satt och drack vin och hade trevligt.
'
Blev riktigt djupa i vårat snack men det drog inte ner stämningen alls enligt mig. Snarare tvärt om. Sällan vi får sån chans att verkligen prata ut med varandra så det var bara skönt och bra! :)
'
Linn

Becca

sandra, becca & linn

'
Vi dansade till sönder remixade låtar och jag ställde mig redo vid scenen redan en timme innan Daniel skulle börja spela. Jag kände redan då hur mitt hjärta slog hårt. Så spänd! JAG skulle stå längst fram!
'
Jag & Linn
'

Jah, Gustaf & Sandra

'
Jag stod längst fram mitt framför honom och sjöng med i låtarna! Trots att alla knuffades och jag hade ont. Tjejerna droppade iväg en efter en. Men jag stod kvar. Daniel hade väldigt mjuk hand! Och alla tjejerna höll med om att han var väldigt sexig när han stod ådrig och svettet sipprade ner ifrån honom!
'
Muums (; Eller vad säger ni?
'
'
Efteråt dansade vi lite till och jag ahde så ortroligt ont i fötterna! Vill man vara fin får man lida pin! haha ;)
Jag gick till baren för att ta ett glas vatten då bandet står där. Jag säger något i stil med att de var grymma! Och vad får jag som svar, jo:
'
-Du var GRYM! Du kan ju varenda låt!
'
Hahah.. ;) De frågade vart jag kom ifrån bland annat. Efter en stund av meningslöst chatter gick jag därifrån med mina vänner och dansade lite till!
'
'
Riktigt bra kväll!! Tack tjejer för att ni följde med :)
'
'


Jag & Lisa

Jag, Max & Lisa
'
Efterfest hos Max i Nässjö. Sen gick jag hem med min fina pojkvän och somnade fint i hans armar! :)
'

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar din sminkning på dom här bilderna(: super snyggt!:D

2011-02-10 @ 20:22:21
Postat av: Nina

Tack så mycket Anna! :D

2011-02-11 @ 16:12:36
URL: http://justapieceofme.blogg.se/
Postat av: Lova

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-08 @ 12:47:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0