Between Sheets.,

Nu tänker jag ta mig tid att blogga. Men när det händer mycket på samma gång så orkar man inte ta tag i det. Massor med bilder och händelser som händer.. jag brukar då skjuta upp det hela. Vilket gör att det blir ännu mer sen hahaha vilken jubel idiot jag är!
'
'
Finns så många lite större händelser som händer i mitt liv som jag inte skriver om, just för att jag inte orkar eller "hinner" som det så fint heter.
'
'
Men nu tänker jag skriva lite om min alla <3-dag helg.
'
På väg till Göteborg
'
Min fina pojkvän Stefan ville hålla det hemligt men eftersom jag är ett sånt freak som måste veta allt och planera allt in i minsta detalj så är hemligheter rätt svårt att hålla för mig. Jag snokade nyfiket och tillsist fick han allt säga vad vi skulle göra!
'
'
Han hade bokat en fin svit på väldigt bra hotell i Göteborg! Tanken va att vi skulle mysa lite och gå ut och äta samt shoppa. Stanna en natt och bara bry oss om varandra. Jag hade köpt lite småplock till honom som jag tyckte att han skulle ha. Tagit med mig jordgubbar doppade i mörk choklad samt ljus!
'
'
Jag är verkligen ingen romantiker! Har jätte svårt för allt vad romantik innebär. Är obekväm i sådana situationer medans Stefan gillar sådant och drar gärna på lite extra! Många tjejer hade nog dött för min kille ;) med tanke på den egenskapen! haha
'
'
'
Vi åkte tidigt och väl framme gick vi lite på nordstan och shoppade! Sedan upp till högsta våningen på hotellet och drog på oss de sköna morgonrockarna. Jag gav mina presenter och han plockade fram chokladpraliner och champange! Riktigt mysigt!
'
'
När vi duschar och fixar oss upptäcker jag att jag glömt mina pumps!!!!! PANIK! Jag fick dra på mig mina vinter stövlar till finklänningen och kavajen... snyggt..... Fyfan vad hemskt!
'
'
Vi tog en kvällspromenad i Göteborg och satte oss på SOYA där vi bokat bord. Super fin och god mat!
'
'
Dagen efter gick vi på stan och shoppade samt tog en tur på avenyn.
'
'
Super mysig helg!! Tack Stefan :*
'
'
På måndagen kom min älskling med fina rosor och blåbärsris i en vas och sa att han älskade mig!
'
Då var jag väldigt lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0