Sounds like the Alarm.,

'
'
Tisdagen den 15 februari åkte jag upp till Stockholm för en intervju. Jag skulle träffa Birgitta Lagerholm som är grundaren för sveirges bästa make up skola,  Make up studio. En plats fanns kvar inför höstterminen.
'
'
'
'
Intervjun gick jätte bra även fast jag var så nervös! Jag kom in och fick skriva på papper! :D Så flyttar alltså till Stockholm i sommar.. nu gäller det bara att skaffa en lägenhet med plutten mig. Vilket inte är det lättaste att hitta!
'
'
'
'
Efteråt hade jag hela dagen i Stockholm och passade på att träffa min vän Victor! Vi ses nästan aldrig så det var kul och sitta och prata med honom coh umgås.
'
Träffade även Victoria en snabbis innan mitt tåg gick.
'
Riktigt bra dag men var väldigt trött när jag kom hem!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0