I don't wanna be anything other than Me.,

Sjukt bra kväll igår! Skriver om det på tisdag samt lägger ut bilder!
'
Imorgon fyller lilla jag år :D Trist att vakna upp själv på morgonen dock, utan någon falsk sång! haha.
'
Direkt efter skolan åker jag hem till mamma och så blir det kalas! Smörgåstårta, mmmmmmh! ;)
'
Sover hos pojken min och upp till tandläkaren och laga ett hål :( sen tillbaka till vetlanda och gå till sjukhuset.
'
'
Prov imorgon och redovisning framför klassen. Tänkte vakna lite extra tidigt imorogn och plugga lite. För det orkar jag inte med nu! Vill bara sova.. trööött. Ser fram emot morgondagen :D
'
'
'
Vill bara inflika att min pojkvän är bäst! Och jag blir så bortskämd så.. miihi.
Jag tycker om dig Stefan! :)
'
Liten teaser på hur jag såg ut igår kväll ;) Nya skor också! vad tycks? Jag gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0