Give, take 'n share.,

Bild från i lördags.,
'
'
'
Nu tar jag en liten pause i mitt packande! Åker hem till mamsen över veckan! Loooov, såå härligt!
'
Viktig intervju i Stockholm på tisdag! Håll tummarna för mig!
'
'
Imorgon bitti åker jag och min fina pojkvän till Göteborg. Alla <3-dag firas där :)
Kommer bli super mysigt!
'
'
Gjort lite ärenden på stan idag och fixat lite inför helgen (; Vi får väl se hur allt blir i slutändan!
'
'
'
Hoppas ni får en lika mysig och härlig helg oavsett om ni har ett förhållande eller inte!
'
Jag själv anser att Alla <3-dag är en dag man ska spendera med de man bryr sig om så hitta någon ni vill spendera dagen med, en vän eller familjen kanske?
'
'
Sitt inte hemma och tjura som jag gjorde förra året!! hahaha.. hade gärna umgåtts med mina kompisar men de hade ju pojkvänner hela bunten! Snacka om ensam haha ;)
'
Neeej va inte buttra, överraska mamma eller något ;)
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0