Girl, you got to be what tomorrow needs.,

Hv71 vann igår och det blev en väldigt lyckad kväll med min pojk!
'
'
Idag missade jag min tid på sjukhuset.. ajajaj Nina inte bra! Men ska dit på tisdag igen så.
'
Nu sitter jag och pluggar på ett prov jag har imorgon. Känns inte bra alls eftersom vi inte ens gått igenom det som vi ska kunna och det inkluderar många komplicerade ord. Jag vet att de flesta i klassen har svårt att fatta häftet vi fått. Läst men somnar snart. Tror jag behöver luft.
'
'
Funderar på att ta en rask promenad, få svettas lite, tänka och andas in kall vinter luft.
'
Ta en lång dusch och sedan sätta mig och plugga igen. Ååh det hade varit så skönt!
'
Varför tvekar jag? Jo... All jävla is! Man är ju nära på att dö för varje steg man tar! Nej jag får väl ramla några gånger då! det är nog värt det :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0