You swore you've never hit her, Never do nothing to hurt her.,


,
I Fredags så åkte jag, Emma och Linn till Växjö över dagen.
,
,
Jag fick praktikplatsen hos Make Up Store! Jätte glad! Kommer bli grymt verkligen. De sa att jag sminkade mig fint och att jag varje dag skulle komma med mycket smink. Leka med färger och gå runt som en levande skyltdocka. I LIKE
,
,
Vi passade även på att shoppa lite. jag köpte en jätte fin blus! Två likadana skjortor utan ärm, men i olika färger.
Ett par öronhängen samt ett armband!
,
,
Gick även in i bal och brud klännings butik! Såg ut som en Barbie docka i de stora rosa klänningarna! Åh så underbart. Provade en vacker brudklänning med! Med tyll och släp. Jag vill gifta mig hahah!
,
,
Vid halv tre började klasskamrater och lärare ringa mig. De undrade vart jag var och ville att jag skulle komma fort till skolan! Så jag stressade på från bussen.
,
,
När jag kom in i klassrummet bjöds det på tårta och applåder. Min och Lovisas andra plats i Stockholm skulle firas.
,
,
Var med i tidningen med. Usch första sidan och allt. Såg ut som på bilderna här. Den dagen ville jag inte bli fotograferad av tidningen! HAhah men jaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0