We breaking apart, you should blame it on me.,

Idag vakande jag klockan 12. Gick till skolan, åt och sen var det valdebatt i tre timmar i aulan. Intressant faktiskt. Jag gillar politik!
,
,
Efter skolan gick jag på stan med Lollo och Lovisa. Jag köpte en jätte fin klänning :D sen åt vi på restaurang.
,
När jag kom hem började jag skissa massor och klippa ihop ett snyggt collage. Sen kom jag på att det inte alls ska vara inne imorgon jag som hade lite panik och var rädd att jag inte skulle bli klar.
,
,
,
Nej nästa tisdag ska det vara inne. För imorgon är det skolfotografering!
,
Kollat lite vad jag kan ha på mig och har precis duschat och nopprat mina ögonbryn.
,
,
Känner mig jätte stressad!! Vet inte varför... Jobbig känsla.
,
,
Igår tog jag en lång promenad med Andreas. Vi stannade även en stund hos Jonathan och snackade lite. Det var gött att få komma ut lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0