High of a love, Drunk from the hate.,

,
I Onsdags träffade jag Amanda på hennes lunch i Jönköping. Vi satt och pratade en timme sen gick jag på stan i över 4 timmar! Haha. Skulle åka med henne hem till Vetlanda igen så fick vänta tills hon slutat jobba. Måste få säga att det var rätt segt haha.
,

,
Gick sjukt sakta i butikerna och tittade överdrivet på allt och ingenting egentligen.. herregud folk måste trott jag var dum i huvudet (;
,
,
Köpte sololja. Måste börja sola nu! blek som ett lik! Köpte även två par öronhängen samt två böcker!
,
Carolina gynnings andra bok ego woman.
,
,
,
Boken Spelet, som går ut på att vissa män i världen har vissa specifika sätt att få tjejer. Vissa regler och saker de gör som gör att de kan få vem som helst utan att de ser speciellt bra ut.
,
,
Skit kul att som tjej läsa hur vissa gör! Älskar sånt där.. redan i onsdags läste jag 3 kapitel tror jag! Kunde inte sluta och flinade igen kännande många gånger.
,
,
Om ni minns att jag citerade en killes meddelande till mig för ett tag sen?
nått i stil med " om jag inte varit bög skulle du bli min ;) "
,
,
Just exakt de ordet står i boken! Denna killen har alltså läst boken och citerat exakt ur den och skrivit till mig!! hahahaha! BUSTED! Jag svarade ju såklart inte denna killen! Men jag tyckte det var roligt skrivet. Herrejesus :P

Kommentarer
Postat av: Henrik

mm, gillar att du lägger in fler bilder! Upp med så mycket du har =) Snygging!

2010-09-25 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0