You can keep me up on the phone all night.,

,
Det var trevligt hos min bror. Två polare till honom kom vid 1 eller något och jag somnade någon timme haha. Men det var kul!
,

Outfit Fredag, linne: Ida Sjöstedt
,
I lördags vakande jag på det bästa sättet man kan. Jag hörde min lilla brorson, Melvin säga
- Godmorgon Nina. Så tittade jag upp och så satt han där och tittar på mig med ett leende. MYS!
,
,
Sen åkte vi ner till stan och de klippte sig medans jag fick pengar att köpa kläder till Melvin.
Han skulle på kalas idag :).
,

,
Köpte ett par rockiga jeans med en cool dödskalle på. samt en gul t-shirt med dödskallar och en kostymväst samt ett läder armband. Han blev så sjukt tuff! :D
,
,
Sen åt vi glass och åkte hem. Jag stressade ner till stationen och åkte tåget hem till Vetlanda.
Träffade Amanda som är ny opererad. Hon hoppade runt på kryckor haha stackars
,
,
Vi hade jätte kul. Skrattade hela tiden. Vi köpte lite godis och tittade på film. Sen kom två pojkar och gjorde oss sällskap.
,
Jag somnade vid 7 i morse tror ja. Så är sjukt trött idag! Jag tänker ligga här hela kvällen. :D

Kommentarer
Postat av: Henrik

Mer rumpbilder!

2010-09-12 @ 22:35:31
Postat av: Yessicaa

Söt du är :)

2010-09-13 @ 09:56:09
URL: http://yessicaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0