The lights will flash and fade away,The days will pass you by. Don't wait.,

'
'
Provet gick bra! Tog en sväng till maxi efter skolan med Lollo. Köpte nått att bjuda klassen på imon. Min tur att ta med sig fika! Och har inte ingredienser till att baka. Ni får nöja er med nått köpt ;) haha blir nog mer ätbart då också haha!
'
'
Slocknade direkt när jag kom hem. Hade tänkt städa och lite men nej blev inget med det!
'
Gött med Fredag imorgon. Får se hur jag lägger upp helgen, många som vill träffa mig.. men antingen åker jag hem och försöker träffa alla! Inklusive min bror och mor som tjatar ;). Eller tänker jag endast på mig själv och gör en chansning.. hm. Ah det märker vi!

Kommentarer
Postat av: Reimers

Får jag chans på dig? Du är så sjukt snygg!

2010-10-03 @ 17:24:06
URL: http://songtothesiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0