Skies The Limit.,

,
APU:n närmar sig och jag börjar få lite panik! Vart ska jag ta vägen i 7 veckor!? Måste ta tag i detta snarast!
,
Måste vara klar med min affärsidé inom knappt två veckor! Jag kommer verkligen ingen vart!
Inte nog med det ska jag planera en kollektion. Funderar på underkläder? hm..
,
,
Det är mycket att tänka på just nu. Det känns som om desto mer jag tänker desto mindre kommer jag på! Press!
,
,
Jag känner att allt som rör mode & design lektionerna jag har rör min framtid.
Gör jag inte bra ifrån mig där kommer jag inte komma någon vart!
Jag måste satsa hårt när jag siktar högt!
,
,
Händer rätt ofta att min lärare säger åt mig att min framtid hänger inte på just denna uppgift osv.. Men jag känner så i alla fall! Jag kommer ingenstans om jag latar mig! Jag måste göra bra ifrån mig och oftast går det väldigt bra men det är många timmars huvudvärk efteråt när spänningen släppt!
,
,
Jag anser inte att jag har drömmar om att komma dit jag vill. Nej, för mig är det framtidsplaner! Mål som jag SKA nå. Inte bara en dröm, "det hade varit roligt att komma dit... men jag nöjer mig med ett butiksjobb." De orden kommer du aldrig höra från min mun!
,
,
Du kan aldrig sikta för högt. Jag vet att det kommer slå hårt på mig om jag inte lyckas, men den risken är jag beredd att ta. Det kommer inte bli lätt men är värt resan!
,
,
Ta aldrig skit och låt ingen annan säga åt er vad ni inte kan göra!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0