otäcka män smyger omkring i buskarna ;S

I helgen hade en kvinna varit ute vid tio tiden här i mitt område, inte långt ifrån där jag bor.
,
En man hade kommit bakom henne med en kniv som han satte mot hennes strupe. Han hotade henne och ville ha hennes pengar.
,
Kvinnan är oskadd men chockad! Man vet inte mycket om denna mannen mer än att han hade utländsk brytning.
,

Denna helgen vart jag ju ute och gick över en timme i mitt område vid halv 11 på kvällen nån gång!
,

Rätt otäckt. Det kunde ha hänt mig! Det kan hända mig.
,
fick en varning av Emma idag att inte gå ute själv när det är mörkt!
,
Ska bli, Emma!
,
,
Frågan jag ställer mig är;
,
Ska man behöva vara rädd i en småstad i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0