NIGHTMARE

,
Häromnatten vaknade jag runt halv 4, kallsvettig och andfådd! Hade haft en sjukt verklig mardröm. Jag var livrädd men samtidigt så sjukt trött att jag knappt kunde öppna ögonen.
,
Bestämde mig för att ta ett glas vatten, och där på golvet ser jag det jag precis drömt om.
,
En panik känsla rusar genom kroppen och jag börjar gråta flyger ut från köket fram med damsugaren och börjar dammsuga! Hhhahaha, tror inte mina grannar var så glada. Men det struntade jag fullständigt i!
,
,
Måste fått en hallucination! Det har aldrig funnits något sådant på mitt golv tidigare men just nu denna natten när jag drömt om det, ja då finns det! Inte en chans!
,
Försökte ringa efter hjälp men ingen svarade. Efter en timme kände jag att jag var tvungen att lägga mig i sängen igen. Men innan jag gjorde det hade jag en hel rad med fasoner för mig.
,
Kollade igenom sängen flera gånger, noga. Skakade täcket och kuddarna. Tittade runt i rummet flera gånger. Sen låg jag stel som en pinne tills jag somnade. Usch! Obehagligt!
,
,
Inte nog med det så samma morgon attackerade en orm mig på väg till skolan! Hahah. Är inte rädd för ormar men blev så förvånad, jag trodde det var en pinne eller en ovanligt stor mask som låg där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0