I'm not myself tonight.,

,
Imorgon är det redan Fredag! Det är sjukt hur fort tiden går. Måste packa lite ikväll för jag tänker åka hem till huset imon direkt efter skolan. Usch, behöva bära på all skit. Måste ta en omväg till skolan för att hämta lite papper med. Får jag verkligen inte glömma!
,
,
Imorgon ska jag ta en fika med Becca, Linn och Sandra. MYS! Sen drar jag till min bror, Daniel. Han har sin son hemma över helgen. Vet inte vad vi hittar på men kan tänka mig hur det blir. Spelar poker och skitgubbe över en grogg och massor med prat. Men det gillar vi :)
,
,
Ensam i huset hela helgen. Så funderar på att festa till det lite på Lördag. Bara några tjejer eller kanske lite mer folk.. får se lite.

Kommentarer
Postat av: Kalle Nilsson

det ÄR fredag och helg!



hehe nä jag är inte mycket för vetlanda men bara varit där en gång, eller ja passerat massor o så. har en barndomsvän som bor där nu, ska hälsa på igen snart, typ nästa vecka kanske :d

2010-09-10 @ 19:14:34
URL: http://kallenilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0