If you dont dance right now, i'll have to force you!

,
,
Igår satt jag till klockan 11 och väntade tills jag skulle möta Amanda på stan. Vi hade tänkt att gå till hotellet och dansa. Men det var så sjukt mycket folk!! Så vi orkade inte stå i kö. Hon åkte hem och sov och ja satte mig på en bänk. Inte tänkte jag gå hem och sova i alla fall! Nässjö-tjejerna hade ringt och jag visste att de festade.
,
,
,
,
jag tog taxi till Nässjö vid 12! Gick in 20 minuter på hotellet där. Inget folk alls! Sen följde jag med på en privat efterfest på en klubb som snart ska öppna.
,
,
,
När jag kom in där möttes jag av glada och onyktra tjejer haha. När de såg mig började de skrika och sprang emot mig och hoppade upp på mig av glädje! :D Så roligt bemötande! De blev jätte glada att jag kom och överraskade dem.
,
,
,
Hade jätte kul där! Det tog fort alldeles för fort dock. Var inte ens trött när det var dax att gå därifrån. Drack ingenting igår! Jo vatten haha men tänk va gött det hade varit om ja hade haft körkort! Då hade ja bara kunnat ta bilen till Nässjö utan några problem!
,
,
,
Jag dansade och pratade med människor. Var överallt haha. Bevisade, ytterligare en gång, igår att man kan ha kul utan sprit!
,
,
,
Efter festen åkte jag till min bror som satt med sin far och spelade tvspel. Jag tog över spelet direkt SKIT KUL!
Sen ringde min bror tre kompisar som kom över. De drack lite och så spelade vi kort och var allmänt sociala. Sov 2 timmar typ. Sen skulle de iväg på motorcykelrace... Så jag gick till Lixa.
,
,
,
Hängde där med Becca, Lixa och Maya. Sen åkte jag hem till huset på landet och sov några timmar medan min far och min andra bror åkte på hockey. Jag var alldeles för trött för att hänga med! sen när de kom hem körde de hem mig till min lägenhet igen! Skönt att vara hemma.. är jätte trött fortfarande haha. Så somnar nog tidigt ikväll! Imorgon ska jag till sjukhuset :/.
,
,
,
Hoppas ni har haft en lika grym helg som mig!

Kommentarer
Postat av: malin

du gör saker hela tiden. måste vara kul att vara dej!

2010-09-26 @ 21:20:30
Postat av: Nina

Ja jo jag lever ett skapligt roligt liv! Men det är inte bra att vara överallt hela tiden! stressar ihjäl mig snart! haha.. kroppen tål det inte, tyvärr.

2010-09-26 @ 22:20:51
URL: http://justapieceofme.blogg.se/
Postat av: bca

riktigt kul att du kom och överraskade oss! kom hit snart igen gullet :*

2010-09-27 @ 21:12:58
URL: http://loveisfreedom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0