I don't tell anyone about the way you hold my hand.,

Bilderna är på hur jag såg ut i Tisdags:
'
'
'
Imorgon har vi Svenska prov. Borde övat mer än vad jag har! Men ska läsa igenom innan jag somnar..
'
'
Idag har jag äntligen solat! Mått dåligt över hur blek jag är och sover dåligt gör jag med vilket gör att mina påsar under ögonen är inte att leka med! Samt att hyn tar skada också. BLÄ.
'
'
Smörjde in mig med den nya tan-oljan jag köpte. Tog rätt bra då tycker jag. Nån solning till sen så får jag vara nöjd för ett tag!
'
'
Var helt kletig när jag låg där haha. När jag ställde mig upp såg jag ut som en överdrivet inoljad porrstjärna typ.. hahaha
'
'
Nej nu ska jag läsa igenom svenskan, sen sätta på musik och somna gott. ( eller stänga på som Linn säger av en viss anledning hahah )
,
'
haha justdet! Fick ju en liten rosa trimmer av mamma. Skulle prova den på ögonbrynen och rakar bort halva ena!!!! hahahahahahah äh som tur är målar jag ju dom alltid.. men ser knäppt ut utan smink! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0