I am a woman on a mission!

,
Steg upp idag och kände mig lite konstig rent allmänt men tänkte att jag skulle klara av skoldagen i alla fall. En politiker var bland annat på besök.
,
Vill uppmana alla att rösta som kan ! Som jag brukar säga, röstar du inte så kan du fan inte klaga sen heller.. (;
,
,
,
Men kände rätt snart att det blev för mycket för mig i skolan. Huvudet är helt disigt och det känns som om jag ska svimma snart, samt att jag mår illa konstant!  Så jag valde att gå hem.
,
,
Svängde först förbi apoteket och köpte nått mamma tipsade om, Eezeneo. Tidigare har jag tagit en eller två treo citrus och en samarin och rört om lite haha!
Treo sätter igång magen och samarin ska lugna. Inte så smart av mig kanske ;)
,
,
La mig och sov i några timmar i mina mörka lägenhet. Skönt! Drömde som vanligt riktigt sjuka drömmar! haha.
,
typiskt att ja ska bli sån här dagen innan vi drar till Stockholm. Jag börjar bli lite nervös nu. Men måste försöka se det som en kul grej och inte en framtidsavgörande tävling.
Kommer förmodligen träffa på lite folk man känner :) kul!
,
,
,
,
Så nu snart drar jag iväg till Nässjö och träffar nog mamma en stund sen duschar och vilar upp mig till imorgon. :D
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0