Designtävlning 2010 Stockholm

Vaknade någon gång innan klockan 5 på morgonen i Fredags!
Steg upp och fixade mig sen träffade jag mode treorna på stationen.
,
,
Väl framme i Stockholm fick vi information om tävlingen.
Lite snabbt om reglerna:
  • Vi skulle få ett tema. Alla 18 skolor hade varsin svart docka att skapa en kreation på med det temat.
  • Vi hade fyra timmar på oss och alla var tvungna att lämna sina dockor en halvtimme för lunch.
  • Innan lunch skulle skisser på plagget samt en induktion och beskrivning om plagget lämnas in!
  • Vi fick bara använda det som fanns i lådan vi alla fick. Behövde inte använda allt.
  • Juryn bestod av tre högt uppsatta mode-människor.
  • Sedan skulle vi ställa oss på scenen och presentera våran kreation för alla människor.
,
Temat fick vi veta nån minut innan tävlingen började. DAGSLÄNDA
,
,
Det färdiga resultatet :)
,
Juryn. Nej jag har inte tagit kortet, jag stod på scen haha (;
,
Våra skisser och text, även alla andra bidrag.
,
,
,
Jönköping kom trea, Västerås kom etta och vi kom på andra plats :D
Sjukt kul! Vi var helt slut sen vill jag lova! Kämpat på verkligen. Men vi är båda nöjda med dagen och våran kreation. Super nöjda med vår andra plats också :)
,
15, första plats. 16, andra plats. 17, tredjeplats.
,
,
,
Där har ni min snabba resa upp till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Christian

bra jobbat :) grattis till andra platsen om man nu kan säga så? hehe

2010-09-22 @ 17:50:27
Postat av: Nina

Klart man kan :D TACK!

2010-09-22 @ 18:37:44
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0