Att vara attraherad av en vän


Tisdagens look:
,
,
,
,
Attraherad av sina vänner?
,
Jag och mina kompisar diskuterade detta lite smått häromdagen. Går det att vara vän med någon man är attraherad av? De säger ja, jag säger nej!
,
,
Jag vet själv många gånger det har blivit så väldigt fel för att en av personerna antingen jag eller han är attraherad av den andre personen. Det har slutat i katastrof och oftast skiljs man åt och är ej längre så tajta vänner som man var förut.
,
Självklart går det väl om båda personerna har samma villkor. Men då häller det att prata om det och ha en öppen bok om vad som gäller och inte gäller. men även här man man missuppfatta varandra.
,
Jag har förlorat en del vänner på det här sättet. Vad mina kompisars argument är har jag ingen aning om. Men om ni håller med dom, så uppskattar jag era kommentarer och åsikter!
,,

Kommentarer
Postat av: Yessicaa

Är inte du bi?

2010-09-17 @ 13:24:15
URL: http://yessicaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0