HATAR DESSA JÄVLA SPINDLAR SOM FÖRSTÖR MITT LIV!!!!!

Bilderna är på hur jag såg ut i Fredags i skolan.
'
'
Vaknade upp idag och skulle ta en dusch. Sjukt skönt och jag stod där och tvålade in mig och blundade. Sen tittade jag och får se en fet jävla spindel på mitt draperi, in mot mig!
'
'
Denna spindeln va inte liten! Var som en tumme ungefär och då överdriver inte jag!
Jag rusade ut naken men balsam i håret. Ringde till mamma men hon kunde ju inte så mycket gör än att försöka lugna mig. Så jag räckte sakta efter slangen, drog på den på högsta och sprutade länge och mycket på draperiet som nu låg i en liten hög på golvet!
'
'
Tappar den så det sprutar rakt upp, rätt på mig och över hela rummet! Det är nu mera dygn surt inne på min mycket lilla toalett! Jag slänger mig på kranen och stänger av den och springer ut fortfarande lika naken.
Ringer runt till klasskamrater och kolla rom någon möjligtvis är i stan och kan komma och hjälpa mig.
'
'
Efter 40 minuter att händelsen hade inträffat började jag bli lite stressad. Jag hade stått på samma plats hela tiden, naken, intvålad och med balsam i håret och jag började skolan när som. Visste inte vad jag skulle göra! Tillslut var Ramona så snäll att hon gick från skolan och kom och sökte igenom hela toaletten. MEN HITTADE INGEN SPINDEL! Så frågan är vart fan den är? Finns inga hål stora nog för den! Så jag snabbt som fan spolade va håret, utanför duschen! Så min matta är jätte blöt!
'
'
Hann inte sminka mig eller föna håret. Drog bara på lite kläder sen gick vi. Bra start på dagen va? Inte precis... Usch, har knappt vågat gå på toaletten :(. Vissa tycker säkert att jag är mesig men jag vet att det är ett sjukligt beteende och att jag behöver hjälp! Det hindrar min vardag. Jag vågar inte gå in på min toalett. Fattar inte hur jag ska klara av att duscha imorgon.... Eller tvätta av sminket imorgon... FAN!
'
'
Vågar knappt somna ... Detta är sjukt jobbigt! Ni som har riktiga fobier vet vad ja pratar om! och då menar ja inte er som tycker de är lite obehagligt med något, nej jag menar er som inte klarar av att leva ett normalt liv för eran rädsla hindrar er!
'
Funderar t.o.m på att flytta! Så illa är det. Har inte sett en endaste spindel på två år här men nu!! Förra veckan låg en i min tvätt! Inte lika stor men inte liten heller.

Kommentarer
Postat av: lollo

tur det löste sig! tyckte så synd om dig i morse! <3

2010-10-05 @ 22:19:49
URL: http://lollboll.blogg.se/
Postat av: Christian

oj jävlar!:O...men så där är jag också när det gäller spindlar >.< och jag är kille doh! :P sjukt jobbigt :(

2010-10-06 @ 04:13:39
Postat av: Nina

Lollo Gud va söt du är! :) Det kändes tryggt att ringa dig haha!



Cristian: TACK att någon fattar. Ska snart in i duschen ... men vet itne om jag vågar helt seriöst.. men måste. Duschar fort som fan och rakar mig i rummet... hahaa ååh!! HATAR DETTA

2010-10-06 @ 18:21:01
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0