Your the one who said that I'd be lost without You.,

Bilderna är ifrån Måndags.
'
'
Kom precis på att jag har en skrivuppgift tills imon.. dax att sätta igång med den kanske. Fått reda på lite prov inlämningar. Det går verkligen bra i skolan nu! Det är jag glad för :)
'
'
I Mådags var jag på sjukhuset annars hände nog inget direkt den dagen. Idag var jag och åt på ett fik med Lovisa. Vi diskuterade religioner och syn på döden samt andra djupa saker som rör oss båda.
Trevligt!
'
'
'
Måste köpa jeans då jag spräckte mina favoritjeans i helgen! hahaha! ... Hittade massor snygga på stan idag., Så ska ta en runda imorgon :).
'
'
Måste berätta om i Lördags när jag hade gått och lagt mig i min brors dubbelsäng.
Han kom lite efter mig och skulle lägga sig då hör jag hur den knakar. Sen brakar hela sängen ihop!!! HAHAHAHAH Jag brast ut i skratt då vi helt plötsligt låg på golvet!
'
Jag försökte få min bror att resa på sig så vi kunde fixa sängen, vi låg jätte snett. Men nej det var han för lat för han sa att det va " skönt!" hahahaha. Jag somnade tillslut jag med. Han orkade inte ens fixa det dagen efter. Han lär få sne rygg hahaha. Kul kuriosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0