Don't you worry young girl, It was only a dream.,

'
Nationella idag gick jätte bra! Flöt på suveränt! :D
'
'
Började 10.20 idag och slutade vid 14. Rätt gött! Det är väldigt skönt att gå i skolan kan ja tänka mig. För många blir det nog en slags trygghet. Men jag fasar inte för verkligheten, jag vill ut och göra nått åt mitt liv nu!
'
'
Imorgon ska jag till sjukhuset och har även utvecklingssamtal. Vill inte till sjukhuset men vill ha utvecklingssamtal, haha. Känner att det är bra att veta vart man ligger och lite hur man ska göra för att fixa sina mål osv..
'
'
På Torsdag ska jag med min plastfar på hockey! Hv71 - DIF. Kommer bli grymt! Drar även på tisdag och kollar på Hv71 - Modo. Älskar att hockeyn är igång!
'
'
Precis avslutat en långt samtal med Amanda. Det var ett tag sen vi pratade. Hon kanske kommer förbi här sen. Både hon och jag har nog en del att prata om. :)
'
'
Idag försökte jag sy lite på min underkläds-kollektion med min nya symaskin. Men hittade ingen bra stretchsöm.. Så gav upp efter ett tag.
'
'
Funderar på att ta en promenad. Kan vara skönt med lite luft! En lång härlig dusch blir det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0