Paradise Hotel 2010


Sjukt besviken på årets Paradise Hotel!
'
'

'
Hade sett fram emot det. För jag tycker det är ett kul spel och underhållande. Men Tjejerna MÅSTE komma ner på jorden! De lever i sina små bubblor och tror alldeles för mycket om sig själva!
'
'
Sjukt tråkigt att det är så utseende fixerat program! "besviken på killarna" Sa några stycken. Men va fan? Lägg av! Fokusera på det som är viktigt istället, SPELET.
'
'
Man är väl för helvete inte där för att ligga!? Urlöjligt! Tror inte direkt det är därför man tittar på programmet heller. Njuter man av att se ett täcke guppa? Nej .... vill man se porr, sök på Internet eller något!
'
'
Vissa killar verkar ju lite små normala i alla fall! Typ han Andreas och Emanuel. Men den mörke verkar helt bäng han med! Visst det kanske det programmet går ut på. Samla de mest blåsta svenskarna på ett hotell.
'
'
Jag tycker om Paradise Hotel! Har inget emot det. Det är en bra idé. Men jag tittade mycket på det innan det ens kommit till Sverige. I Amerika väljer de inte ut de mest kändiskåta och de med mest självförtroende nej de väljer ut smarta människor som kan klara av Spelet! Visst, de ser även bra ut. Men det läggs inte så mycket fokus på det.
'
'
Nej Sverige är fan PINSAMT när vi håller på såhär! Finns det inte nog med sånna här program.. bartenderskolan och det där extremt pinsamma programmet, kungarna av tylösand! JAG SKÄMS!
'
'
Paradise har haft lite mer värdighet i alla fall.., men säger inte att jag inte kommer titta på det. Jag hoppas de ändras lite. Jag gillar ju som sagt, trots allt Spelet de spelar!
'
'
Årets deltagare:
'
'
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0