She Needs Me Now.,

Icke något löshår i.
'
Idag på lunchen gick jag, Linn och Emma ut och åt på restaurang. När skolan var slut gick jag på stan och kollade runt lite. Passade på att köpa två par nya basic jeans. Behövs! Speciellt efter att mina favorit jeans sprack :(.
'


Syns möjligtvis inte på bilden men dessa byxor är höga i midjan.. haha
'

'
Gick även in på en frisör-salong ock kollade lite hur deras priser såg ut. Måste verkligen klippa mitt hår! Det har blivit väldigt slitet. Samt att min utväxt är grotesk! Men tänkte inte helblondera det som jag brukar utan slinga det istället för att inte slita ännu mer på håret.. Får se lite om ja klipper mig här i Vetlanda eller i Nässjö.
'



'
Skulle duscha innan. Hoppade in fort som satan efter att tittat paralyserat runt i rummet en lång stund innan. Duschade av mig jätte kvickt och hoppade sedan ur. Tog en spann och fyllde med vatten sen rakade jag mig i rummet! Hahahha... fan va jobbigt jag gör det för mig själv... Blä spindelAs!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Nästan en rump-bild, stolt över dig! =)

2010-10-07 @ 09:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0