Så mycket bättre.,

Torsdagens Look:
'
'
Min Fredag:
'
Hela förmiddagen kändes det som om jag bara drömde. Jag reagerade inte på nånting, (jag som annars är en väldigt färgstark människa.) Mitt huvud var rätt disigt och det kändes som om verkligheten inte fanns. Jävligt sjuk känsla! Extremt obehagligt!
'
'
Hela eftermiddagen hade jag sån sjuk mens värk att jag låg på ett bord hela tiden och vred mig av smärta. HATAR MENS. Varför straffar gud oss kvinnor så?
'
'
Som tur var gick det över! Jag åkte hem till Mormor och Morfar åt mat och sen fixade till mig lite. Åkte med tjejerna till Bodafors en sväng och sedan gick vi hem till Linn och kollade på idol.
Sen gick alla åt varsina håll och jag åkte iväg och hade det mysigt.
'
'
'Det var trevligt att träffa tjejerna igen! Alltid lika kul, vi pratade om det mesta, skrattade och var allvarliga. Riktigt kul var det!
'
'
En ny Rockklubb invigdes och Sandra och becca gick dit. Verkade vara relativt kul men jag kände att jag ville festa på lördagen istället, vilket jag också gjorde :) ..
'
'
'
Riktigt bra kväll! Fler sådana tack! Vi bestämde också att vi skulle dra iväg över nån dag och umgås. Vart och när vet vi inte. Men nått blire! :D
'
'
'
Ska snart klippa mig och slinga mitt hår som ni ser på dessa bilder behövs det verkligen! Ser ut som ja har brunt hår.. mmmhh sexig utväxt ;) haha blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0