Så länge vi båda andas.,

'
Proven gick väl rätt så bra idag :). Rätt slapp dag!
'
Efter skolan gick jag och Linn på ett möte med skolchefen. Fikade med högsta hönset haha!
'
Hemskt vad min hand ser blek ut jämfört med mitt ansikte och hals.
Riktigt så illa är det inte hahah herregud! Det är Ljuset gott folk :)
'
'
Ett möte om inackorderade elever. Hur skolan kan förbättra vår trivsel här osv.. Mycket bra möte.
'
Men tyvärr kom bara två stycken utöver mig! Tycker att fler borde tagit sig tid till att vara där och hjälpa till att påverka!! Det gynnar inte mig utan de elever som kommer sen!
'
Kan ja komma på min fritid då så borde ju i alla fall ettorna komma och se till att de blir bättre för dem! ppff..
'
'
Precis duschat nu. Sytt lite och fixat denna kväll. Ska tvätta och diska snart.
Är sjukt trött och vill egentligen bara sova!
'
Imorgon efter skolan ska jag fixa mig för kvällen. Sen gå med min kusin på en modevisning i Nässjö på hotellet. Efter det festa! ;D Kommer vara stressigt imorgon.
'
'
'
Nej nu måste jag sätta fart med det tråkiga så jag får sova! :D
'
Dagens enkla Make-up:
'
'
Dagens frisyr:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0