Never say never again.,

'
I Fredags var jag helt slutkörd somnade tidigt! Men i Lördags var det fest! Busade med min brorson som var hos farmor och farfar över helgen, på förmiddagen.
'
Sen åkte jag in till stan till Lixa och bytte om. Hade inte med mig några kläder så fick låna lite :)
'
'
Vid åtta gick jag till hotellet där min bror och hans far satt. Vi drack lite drinkar, snackade och hade trevligt! Vid tio bestämde jag mig för att gå tillbaka till Lixa. Jag gick ut och folket började gå in! hahah.
'
'Hos Lixa var det full rulle! Festen var i gång och alla skrattade och dansade. Var nog lite väl mycket folk dock. Polisen kom senare och festen fick avslutas!
'
Pussa lite på nasse (;
'
Men vi dansade runt som galningar jag och några tjejer till. Killarna satt och tittade på, haha.
'
När alla andra stack på efterfest åkte jag hem till bror min.
'
'
Hade ingen kamera med mig i helgen så fick ta med mobilen, därav inte de bästa korten. Hope you don't mind!
'
Ser knappt min outfit men kan försöka förklara den för er som är intresserade.
'
Småglittrig magtopp. Över den en spetströja i normal längd men ej figursydd på min kropp. Till det, genomskinliga tights och mina boots med hög kilklack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0