Kom och visa mig vägen hem.,

'
'
Kommer lägga upp lite outfit bilder osv imorgon för er som intresserar er för det.
'
För er som ville att jag skulle visa er hur jag sminkar er så måste ja be om ursäkt att jag inte lagt upp något ännu! En kille skulle hjälpa mig lite med det men det tycks vara något fel på hans Internet eller något som gör att jag inte får hans mail.. Vet inte vad men jag ska ta tag i det! Om inte annat visa er på något annat sätt :)
'
'
Imorgon har jag sovmorgon, SKÖNT! Ska bara förbi hantverk på morgonen och hämta mitt läppstift jag glömde där i Fredags.
'
Imorgon tänkte jag höststäda lägenheten! Är konstigt nog taggad på det eftersom mamma köpte massor med rengöringsgrejer till mig idag! Lär nog inte vara så peppad imorgon eftermiddag dock... haha
'

Kommentarer
Postat av: Kungen

Het bild. Fler sådana :D

2010-10-11 @ 01:19:09
Postat av: Henrik

Fler såna här lättklädda bilder och gärna på hela kroppen ;)Gärna outfit-bilder också! Mm, din kropp gör mig galen! Puss

2010-10-11 @ 09:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0