If you want me to forget you, then you are forgotten.,

Min helg har varit kanon! I torsdags var jag i Jönköping en sväng och hade trevligt.
'
Sen har jag sovit hos Mormor och Morfar hela helgen! Inte festat något men träffat lite folk.
'
I lördags på dagen var jag i på A6 i jönköping men min familj och shoppade.
Jag hittade ett par läckra skor!
'
'
Sjukt bra nu till vintern.
'
Skulle köpa ett par andra med som jag ÄLSKAR och har tittat på rätt länge men aldrig haft varken tid elelr pengar att kunna köpa dem. Men nu hade jag det. Såklart finns de inte i min storlek kvar! och de kommer förmodligen inte komma in heller!
'
Blev jätte ledsen. Men när hon i butiken sa att det finns ETT par kvar nere på stan så åkte jag ner dit direkt fort som attan! Så klart att en annan brud haffar dom sekunden innan mig!!!!!!!! Fan vad ledsen och sur jag blev ....
'
Fick lite tights och sånt som är bra att ha av min underbara mamma med :) :* .
'
I övrigt en väldigt bra dag. Träffade lite grabbar som förkrökade sen drog jag vidare själver hihi (;
'
'
'
Idag ska nog mamma och far följa med mig till min lägenhet ikväll så de får fixa alla min lampor som är sönder! Helt mörkt i min lägenhet.,,. och de börjar ju bli mörkt ute nu med så ser fan ingenting! haha ...
'
over and out /NINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0