I will be Fine without You.,

'
'
Igår storstädade jag verkligen! Mamma kom även förbi med min den nya fina symaskinen hon köpte till mig! Jätte glad verkligen den är skit fin. Svart läcker design med blomtryck. Liten och smidig! TACK MAMMA!
Hon tog även med sig lite tvätt.
'
'
Skäms verkligen inte för att mamma har tvättat min tvätt den här gången! Det finns dem som är några år över 20 och bor hemma och får deras tvätt tvättad hela tiden! Såå tyst haha.
'
'
Mamma hjälpte mig städa också så det gick fortare och blev bättre.
'
Efter Paradise Hotel gick jag och solade. Skönt nu i höstmörkret!
'
'
'
Idag vakande jag halv 10. Såg en Spindel på min toalett igen!!!!!!!!! Vad vill de mig!? Denna var inte extremt stor men inte mini heller. Jag försökte mosa den med papper men den dog inte utan fortsatte krypa snabbt som fan. Men jag tryckte te igen och gnuggade som fan. Tills den dog! mohahahhaha!
Skrek inte en enda gång! Grät inte utan var lugn! STOLT!
'
'
Hade en lång engelska lektion, sen skulle vi ha bild men hade ingen lärare och hon hade sagt att vi skulle till museumet och titta på konst. Så det gjorde vi i ungefär 15 minuter. Sen gick jag hem och tog en lång härlig dusch!
'
'
'
Ikväll blire fotbolls kval med hemlig gäst (;
'
Bloggar mer imorgon :*

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hett! Ta gärna foto från när du solade =)

2010-10-13 @ 08:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0