Can You Feel the Pain Creeping up on Your Lap?.,

Jag har inte varit i skolan idag. Är fortfarande konstig i koppen och i huvudet. Dock gick jag till skolsköterskan. Hon tittade i min hals och sa att den inte såg så speciellt trevlig ut! Jag är nått med min hals flera gånger om året! Den blir tjock/infekterad osv...
'
'
Så fick tid på vårdcentralen vid klockan 15 imorgon.
'
Sen gick jag och köpte tabletter till huvudet. De starkaste som finns samt nyponsoppa. Nått måste jag ju få i mig. Har inte direkt svårt att svälja men det lenar lite och orkar inte direkt laga middag.
'
Sovit en stund nu. Är lite bättre i huvudet men fortfarande inte bra. Nu måste jag plugga! Har ett svårt samhällsprov imorgon. Gött att behöva plugga när man känner sig så konstig. Blir ju bara värre.
'
'
Jag MÅSTE vara frisk imon! Dels för provet och bland annat för hockeyn!
'
'
Kan ju inte direkt fokusera på att bli frisk när ja måste läsa massa sidor och pränta in i huvudet.. men jaja det löser sig :D Inget jag kommer dö utav.
'
'
Gött med lite snö med..nejtack!
'
'
Håll tummarna för mig nu att det går över snart :) :*
'
'

Kommentarer
Postat av: Lollo

Krya på dig, sötan! :*



Haha, nej de är inte bara pga henne, men hon var nog anledningen till att det händer något. Har länge funderat på att göra om hela min blogg och hela upplägget etc. Så nu är de väl lika bra att löra på? Haha! Pussss

2010-10-21 @ 00:24:11
URL: http://lolloboll.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hey! Vad använder du för löshår när du använder det? & var köper du det? sätter du i d själv? samma sak med blekmedel, gör du d själv & vilket köper du? Mvh Jenna

2010-10-21 @ 11:21:25
Postat av: Nina

Hej Jenna



Jag använder Luxurious Elite färg: 613. Tycker denna är lite mörk dock, men är den ljusaste inom detta märket. Jag använder mig utan clips. Spännen som jag sätter i när jag känner för det :) Riktigt skönt att slippa en massa extra hår ibland. Att ha löshår fast i håret hela tiden bli väldigt tyngt och obekvämt!



Jag köper det på Taj Mahal som ligger långt upp på Drottninggatan i Stockholm :)



Jag brukar bleka mitt hår själv, tyvärr sliter det ju så mycket på håret! Men det brukar bli snyggt! Jag använder antingen Schwarzkopf Blonde Extreme blondering L1++ . Eller , MOOD Blonde 100 ultrablond, white reflection system . Mycket billigare och precis likabra! :)



Hoppas du fick ett bra svar på dina frågor !



/Nina

2010-10-22 @ 16:00:06
URL: http://justapieceofme.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja tack så mkt :) hihi!! Ja jag har med användt L1++ men det slits ju kopiöst. funderar på att tona mitt hår i mörkare färg nu till hösten/vintern och bleka upp det med slingor till våren/sommaren igen.. Táck för en toppen blogg

2010-10-22 @ 19:13:30
Postat av: Nina

Ja det gör ju det, tyvärr! Mitt hår är inte alls lika vackert som det en gång brukade vara. Så jag ska nog lugna ner mig lite jag med, med den hemska blekningen man utsätter håret för.



Blir nog inte mörkare även om det är skit snygggt med mörkare hår! Jag tänkte slinga det istället för helblondera , för att få bort utväxten.



Men gör så.. det är ju många som gör så.. skit smidigt och roligt med variation! :D Blir nog toppen!



Mihi, Tack för att du läser :)

2010-10-23 @ 09:32:31
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0