Våra brister gör oss till människor.,


'
I fredags åkte jag till Linn i Nässjö
. Vi gick på innebandy sen vidare till min bror som satt med ett par kompisar och drack lite. Vi tog några glas, spelade NHL och singstar, Skrattade som idioter! Bra kväll!
'
'
Idag glömde jag bort att jag kunde åka bil hem till Rydaholm från Jönköping. Fick ett sms om det när jag satt på tåget, nästan framme. Attans!
'
'
Det är Lördag men det känns som Söndag, jobbat imorgon. Då är det julskyltning! Kommer bli riktigt kul!
'
'
'
Jag har inte så mycket att säga men vill gärna bjuda på en till fin text från Daniel Adams-Ray! Lyssnar på hans album hela tiden och får inte nog!
'
Lägg märkte till hans vackra sätt att uttrycka sig på!:
'
'
En liten ros med ett hål i sin själ,
Som gjorde rätt men av dåliga skäl.

Hon hade drömmar om status och flärd,
Men hon blev slav för sitt eget begär.

Hon vet inte vad hon känner för,
Lågan slocknar utan tändstickor.

Du är bäst nu, men du var bättre förr.
Våra brister gör oss till människor.


Lilla Lady, Hey, Lilla Lady

Den lilla staden fick knappast ett farväl.
När andra nöjde sig, sprang hon iväg.

Hennes ord var ett laddat gevär,
Och hon sköt på framtida besvär.

Hon hade guld nog att bygga ett berg,
Men lilla rosen hon saknade färg.



Excusez moi,
Ursäkta min franska.

Jag gillar att du säger vad du tycker,
Men det du säger att du tycker säger inte mycket.

'

'
'
Äh jag lägger in låten också ;) 
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0