Make Me Look Famous.,

Min sminkning idag:
'
'
'
Det började rinna i mitt ena öga på väg till jobbet idag.. Så sminket på ena ögat såg helt fuckat ut!
'
Måste fixa mina bryn!! hahaha
'
Sen så fort ja kom dit så ber min handledare praktikanten lisa att sminka mig! av med sminket och på med nytt.
'
'
Då blev mina ögon ännu värre!!!! hade nog varit bättre om det ja hade fått sitta på! För nu blev båda ögonen irriterade och det sved och rann hela dagen sen och gör det fortfarande!
'
'
Måste nog vila lite från allt smink! Blir inget smink för mig i helgen!
'
M.U.S´s brush cleaner är en väldigt bra och smidig produkt!
Häll några droppar på ett papper efter att du använt dina smink borstar och dra rent penseln på pappersbiten!
Jätte enkelt och fort går det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0