Dont worry and Try to be simple.,

'
I lördags sov jag hos min bror.
'
söndagen satt jag han och hans far och tittade på serien:
'
Spartacus; blood and sand.
'
'
Den är jävligt bra faktiskt! Trodde inte jag skulle gilla den eftersom det är så mycket blod men allt ser väldigt fejkat ut.
'
Syns jätte väl att de tär datagjort så det är inget man tänker på direkt!
'
'
Men vem gillar inte en ocencuerad serie med stora vältränade män som slåss samt med slampiga tjejer överallt? Inte mig emot! haha, Nej men det är en bra story!
'
Rekomenderar!
'
'
Sen åkte jag hem till huset. Sov där och idag har jag åkt till min lägenhet. Packat ner alla kläder men tänkte fortsätta imorgon!
'
'
Köpte även hårfärg idag! Så blir att slinga håret imorgon!..
'
Måste verkligen göras! Jag säger som min kusin sa :
Går du verkligen runt sådär !? hahahah. :( ,  ;)
'
'
Nej jag är trött och ska sätta på en film och sova nu!
'
Godnatt :*

'
'
'
Spartacus; blood and sand
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0