Dagens look : Yellow Princess

En make jag hade på jobbet förra veckan :), :
'
'
'
TIPS!
'
Våga använda gula nyanser när du sminkar dig! Det kan bli riktigt snyggt. Speciellt om du använder det ihop med svart.
'
Sota färgen så det inte blir skarpa linjer.
'
Jag har endast använt mig av en gul glittrig skugga. Skuggat ut den och sedan lagt en skarp eyeliner linje för att få lite kontraster.
'
En ljus skugga öppnar upp ögat medans en mörk stänger ögat lite..
'
Pröva er fram för att få fram något kul och snyggt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna lägga upp vad du andvänder för smink ögonskugga ,mascara osv ..? Och hur du gör för att sminka ögonen så snyggt en liten guide skulle uppskattas starkt!

Hoppas du läser detta & tar till dej lite :)

2010-11-25 @ 21:05:09
Postat av: BebisRosa

Men åååh vad snyggt!

Och det RÖD GULDIGARE läppstiftet, GOOOSH jag dör lite.

Vad är det för märke? Måste bara ha!

Snälla skicka ett mail till mig :D

2011-10-03 @ 00:09:27
URL: http://bebisrosa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0