Dagens look : Persisk Gudinna

'
'
'
Idag har jag lekt med eyelinern. Kände mig inspirerad!
'
Använt mig av fina, skarpa linjer och fått effekten av ett mera stängt öga. Asia style!
'
Ögonskuggorna är ljusa och i en guldigton.
'
'
Läpparna:
Jag har använt läppenna först. Mest för att rama in läpparna och för att läppstiftet ska sitta bättre!
Läppstiftet är rött med guld i. För att verkligen fånga en vacker persisk look!
'
'
Jag har shadat med en mörkare rouge samt använt mig av en ljus,glittrig rosa över för att få en fin lyster i makeupen
'
'
Håret:

Kommentarer
Postat av: BebisRosa

Men åååh vad snyggt!

Och det RÖD GULDIGARE läppstiftet, GOOOSH jag dör lite.

Vad är det för märke? Måste bara ha!

Snälla skicka ett mail till mig :D

2011-10-03 @ 00:10:20
URL: http://bebisrosa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0