Dagens Look: Inspirerad av Avatar

'
'
'
'
Här har jag lekt med eyelinern mycket och använt mig utav lila och blå toner i skuggorna.
'
'
TIPS!
Tog ett mörkrosa läppglas och duttade på mina kindben. Sen svepte jag försiktigt över ett glittrigt ljusrosa rouge i puder form. Blev en jätte fin lyster!
'
'
På vissa bilder är mina läppar glittriga! Då har jag använt den nya produkten från Frozen Diamond sortimentet på Make Up Store. Detta är lite av en all produkt i en söt burk. Går att ha till läpparna, ögonen, kindbenen, över allt på kroppen helt enkelt. Blir en fin glittrig effekt. Skit snyggt i verkligheten!
'
'
'
'
Min nya halsduk är underbar! (Speciellt nu när jag tappat bort min mössa :( haha)
Tack så mycket mamma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0