Vad sker i huvudstaden?

Hej folket!

Dålig på att uppdatera, jag vet! Det är ju nu jag borde blogga som aldrig förr.. men har fan inte tid. och när ja har det så pallar ja inte, är helt slut på kvällarna.
Vad har hänt? Jag, Linn och Emma var lediga från jobbet en dag för vi gjorde nationella prov i engelska på en skola. Sen gick vi på stan och kikade lite. Mysig dag!
Linn & Emma
På jobbet går det bra.

Första dagen satte Ida Sjöstedt en bröllopsklänning för en himlans massa tusen i mina händer och säger, sy denna. Oj herre vilken press man fick på sig med tanke på att den skulle säljas och redan hade betalats. Självklart syr ja fel av all press och får sprätta... Sen dess har ja inte fått sy nått hahaha .. FAN.
Sen har ja fått springa massa ärenden. Så har verkligen sett Stockholm. Hahah, super nervös att ja inte skulle hitta, men det gick jätte bra. Stolt hah.
Sen har även Ida haft utförsäljning, vip kväll. Så då hjälpte jag och Victoria till. Så den dagen jobbade vi från 9 till 21... Kom hem sent och var helt slut. Men det var kul!
Victoria & Ida'

Victoria är en jämngammal tjej med samma intressen som mig. Toppen! :D
Har fått massa kläder av Ida för tusentals kronor. Så snällt! Även köpt lite. :) Tar kort någon dag när jag orkar heheh (A)

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad kul allt låter :D Jobbar du för designern Ida sjöstedt? :) kram

2010-05-09 @ 19:48:41
URL: http://diorderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0